Dokumentacja ws. dostępności

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

  • Nazwa i adres podmiotu publicznego

Ośrodek Kultury im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Środzie Wielkopolskiej

  • Numer identyfikacyjny REGON 00000630686774
  • Stan w dniu 01.01.2021 r.
  • Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
  • Dane kontaktowe
  • E-mail sekretariatu podmiotu sekretariat@oksroda.pl
  • E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz karolina.matuszak@oksroda.pl
  • Telefon kontaktowy 514429374
  • Data 2021-03-17
  • Miejscowość Środa Wielkopolska
  • Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. WIELKOPOLSKIE
  • Powiat średzki
  • Gmina Środa Wielkopolska (miasto)

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: [ X ] 2) wojewody

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 20

  1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ? [ X ] NIE
  2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? [ X ] W części budynków tak, w części nie

 

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: 1

  1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? [ X ] NIE
  2. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? [ X ] TAK
  3. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] NIE

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej

Informacje dotyczące dostępności architektonicznej podane są na stronie www Ośrodka Kultury w zakładce "Dostępność architektoniczna"

Budynki o których mowa w Dziale 1. to

  1. Budynek Ośrodka Kultury przy ulicy 20 Października 30
  2. budynek Kina Baszta - ul. Dąbrowskiego 19
  3. pomieszczenia w budynku Dworcowa 3 (wynajem)
  4. pomieszczenia w budynku przy ul. Kilińskiego 33 (wynajem, znajdujące się w Środzie Wielkopolskiej
  5. oraz 16 świetlic wiejskich w obrębie Gminy Środa Wielkopolska

Dział 2. Dostępność cyfrowa

  • Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności: Liczba stron: 1; Liczba aplikacji: 0
      1. Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności: ID a11y-url www.oksroda.pl ; ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna; ID a11y-data-sporzadzenie 2021-03-17
  • Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Liczba stron: 0, Liczba aplikacji: 1

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: nie dotyczy

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: nie dotyczy

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania

Zgodność z UdC [ X ] Częściowo zgodna

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej

Informacje dotyczące dostępności cyfrowej podane są na stronie www Ośrodka Kultury w zakładce "Dostępność cyfrowa"

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

  • Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
  1. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK
  2. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK
  3. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK
  4. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych [ X ] TAK
  5. Przesyłanie faksów [ X ] NIE
  6. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE
  7. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] TAK (W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: [ X ] powyżej 3 dni roboczych )
  8. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE
  • Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X ] NIE

Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:1

  • Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
  1. tekstu odczytywalnego maszynowo? [ X ] NIE
  2. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X ] NIE
  3. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X ] NIE
  • Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X ] NIE

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

  • Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? [ X ] TAK

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby: 2

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: Zaistnienie takiej potrzeby oraz brak możliwości zapewnienia obsługi w inny sposób.

  • Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii

[ X ] TAK

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia technologicznego: 2
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: Zaistnienie takiej potrzeby oraz zainicjowanie kontaktu ze strony zainteresowanej osoby (telefon, smsy)

  • Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] TAK

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu: 1
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: Zaistnienie takiej potrzeby oraz brak możliwości zapewnienia obsługi w inny sposób.

  • Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? [ X ] NIE

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2021-03-17
Dokument wytworzony przez: Ośrodek Kultury im. Marszałka J. Piłsudskiego w Środzie Wielkopolskiej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Karolina Matuszak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 marca 2022 15:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Karolina Matuszak
Ilość wyświetleń: 370
01 kwietnia 2025 08:12 (Karolina Matuszak) - Dodanie załącznika [raport_o_stanie_zapewnienia_dostepnosci_podmiotow_wersja_2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 kwietnia 2025 08:10 (Karolina Matuszak) - Usunięcie załącznika [raport_o_stanie_zapewniania_dostepnosci_podmiotu_publicznego_2025.pdf ] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 marca 2025 13:19 (Karolina Matuszak) - Usunięcie załącznika [raport_o_stanie_zapewniania_dostepnosci_wersja_zgodna_ze_wzorem.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)