MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
- Nazwa i adres podmiotu publicznego
Ośrodek Kultury im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Środzie Wielkopolskiej
- Numer identyfikacyjny REGON 00000630686774
- Stan w dniu 01.01.2021 r.
- Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
- Dane kontaktowe
- E-mail sekretariatu podmiotu sekretariat@oksroda.pl
- E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz karolina.matuszak@oksroda.pl
- Telefon kontaktowy 514429374
- Data 2021-03-17
- Miejscowość Środa Wielkopolska
- Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. WIELKOPOLSKIE
- Powiat średzki
- Gmina Środa Wielkopolska (miasto)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: [ X ] 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 20
- Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ? [ X ] NIE
- Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? [ X ] W części budynków tak, w części nie
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: 1
- Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? [ X ] NIE
- Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? [ X ] TAK
- Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] NIE
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Informacje dotyczące dostępności architektonicznej podane są na stronie www Ośrodka Kultury w zakładce "Dostępność architektoniczna"
Budynki o których mowa w Dziale 1. to
- Budynek Ośrodka Kultury przy ulicy 20 Października 30
- budynek Kina Baszta - ul. Dąbrowskiego 19
- pomieszczenia w budynku Dworcowa 3 (wynajem)
- pomieszczenia w budynku przy ul. Kilińskiego 33 (wynajem, znajdujące się w Środzie Wielkopolskiej
- oraz 16 świetlic wiejskich w obrębie Gminy Środa Wielkopolska
Dział 2. Dostępność cyfrowa
- Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności: Liczba stron: 1; Liczba aplikacji: 0
- Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności: ID a11y-url www.oksroda.pl ; ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna; ID a11y-data-sporzadzenie 2021-03-17
- Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Liczba stron: 0, Liczba aplikacji: 1
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: nie dotyczy
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: nie dotyczy
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania
Zgodność z UdC [ X ] Częściowo zgodna
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Informacje dotyczące dostępności cyfrowej podane są na stronie www Ośrodka Kultury w zakładce "Dostępność cyfrowa"
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
- Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
- Kontakt telefoniczny [ X ] TAK
- Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK
- Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK
- Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych [ X ] TAK
- Przesyłanie faksów [ X ] NIE
- Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE
- Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] TAK (W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: [ X ] powyżej 3 dni roboczych )
- Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE
- Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X ] NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:1
- Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
- tekstu odczytywalnego maszynowo? [ X ] NIE
- nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X ] NIE
- informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X ] NIE
- Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X ] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? [ X ] TAK
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby: 2
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: Zaistnienie takiej potrzeby oraz brak możliwości zapewnienia obsługi w inny sposób.
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
[ X ] TAK
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia technologicznego: 2
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: Zaistnienie takiej potrzeby oraz zainicjowanie kontaktu ze strony zainteresowanej osoby (telefon, smsy)
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] TAK
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu: 1
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: Zaistnienie takiej potrzeby oraz brak możliwości zapewnienia obsługi w inny sposób.
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? [ X ] NIE